2012. június 24., vasárnap

SUMMER

Sziasztok kedves olvasók!
Itt a nyár, így hát gondoltam csinálok egy nyári posztot! Most éppen keresek valami jó kis napszemüveget, lehet, hogy ezért csinálok most napszemcsi-posztot. Na de a lényeg, hogy ma nézegettem a kedvenc oldalaim, és azokon is rögtön a napszemüvegeket nézegettem. Tudom, hogy úgysem onnan fogok rendelni, de körülnéztem egy picit, hátha itthon is találok majd valami hasonlót:D. Minden oldalon megtaláltam a kedvencem, és megmutatom most nektek is a saját véleményem szerinti top 5 napszemüveget!

1. Romwe, romwe.com ; Cat's Eye Box Frame Black Sunglasses- $ 20.99
Cicaszemüveg. Nekem mindig is nagyon tetszett ez a forma. Eddig úgy tudtam, hogy csak Alexander Wang tervezett ilyet. Lady Gaga volt a reklámarc és sokszor láttam már én is rajta ezt a cicaszemcsit. Ezek szerint már Romwe-n is megtalálható, és jóval olcsóbb is :) 

2. Romwe, romwe.com ; Cat's Eye Box Frame Floral-Black Sunglasses- 20.99

Ebből a formából találtam még egy nagyon jót! Csak ő virágmintás. Nekem nagyon tetszik :)

3.  Topshop, topshop.com ; Large Drop Lense Plastic Sunglasses- 16.00 EUR


Tény hogy nekem nagyon bejönnek a cicaszemüvegek :D Ő is egy retró formájú cicaszemcsi, ami szintén nagyon elnyerte a tetszésemet!

4.  American Apparel, americanapparel.net ; Dean Sunglasses- $ 45.00

Ehhez nincs egyéb hozzáfűznivalóm, csak az, hogy egyszerűen imádom!

5.  Acne, shop.ancestudios.com ; Frame Black Handmade Sunglasses- 250 EUR

Árban ez már drágább, de szerintem nagyon különleges darab! Imádnivaló!

Csók, Puszi Franci  ♥ !





1 megjegyzés:

  1. nagyon jó a blogod :D
    és furán hangzik, de annyira tetszik a neved!!
    Olyan kis aranyos a Franci név :DD
    xx

    VálaszTörlés