2012. június 23., szombat

BLOGGER TESZT


Hogy még egy picit jobban bemutatkozzam, gondoltam kitöltök egy blogger tesztet. Ezt a tesztet Fanni blogjáról szedtem:) Talán ezzel is sikerül kicsit jobban megismernetek, hát íme:

BASIC STUFF

Mi a kedvenc ételed? Mindig odavoltam az olasz, illetve mediterrán konyháért. Szeretem a különleges ételeket. Kedvenceim közé tartoznak különféle tészták, pizzák. Édességek közül pedig természetesen a csoki! :) 



Hogy nézne ki nálad egy tökéletes romantikus este? Szeretem a romantikus dolgokat! Imádtam az olyan amerikai tündérmeséket, ahol nyáresti kertipartikat, vagy mozizást csináltak. Én is valami ilyet képzelnék el. De egy romantikus tengerparti vacsora is mesés lehet gyertyafényben. Na szóval jó sok elképzelésem van ehhez a témához, nem osztom meg az összeset, mert akkor a végtelenségig gépelhetnék :D. 





Kedvenc zenekar, előadó? Nincs állandó. Ez nálam mindig változik és a hangulatomtól is függ. Ha találok valami nagyon jó számot, akkor azt tuti, hogy rongyosra hallgatom:D Ami a kedvenc előadókat illeti 1 éve hatalmas Lady Gaga fan voltam, viszont most meg már nem is szoktam hallgatni dalokat Gagától, nálam ez így változik. Szinte minden műfajt szeretek, mert mindegyikben megtalálom a kedvenceimet. A zenei ízlésem nem túl hétköznapi, nem annyira hallgatok úgymond "tucatszámokat". Felsorolok egy két számot, amit mostanság sokat hallgatok: 
Jelenleg ezek a leghallgatottabb számaim. Mindegyik nagyon nyári hangulatú, de hát nyár van! :)
Ha választhatnál egy hírességet barátodnak, ki lenne az? Ezen sokat szoktam gondolkodni, mostani nagy favorit a gyönyörű modell Cara Delevingne. 








Mi a kedvenc italod? Imádom a gyümölcsturmixokat és a kakaót. Napközben gyümölcsleveket és vizet iszom.


Hobbi, iskola utáni tevékenységek? Régebben kéziladbáztam, nem profi szinten, csak egy sulis csapat volt, azonban ezt már abbahagytam, mert annyira nem szerettem járni :/ A tánc mindig is örök hobbim marad hehe:) Fotózni is imádok:)


Tudod már mit kérsz karácsonyra? Hát még nem gondolkodtam rajta, de ami tutibiztos és minden karácsonykor ott van az ajándéklistán sok ruha, egyéb kiegészítők. Általában pénzt is szoktam kérni:)




 Mit csinálsz nap mint nap? Hát évközben délelőttönként suliban vagyok és tanulok:( Délután rajzolgatok, blogolok, magazinokat bújok haha, vagy éppen fotózok. Én mindig el tudom foglalni magam valamivel. 





BEAUTY AND CLOTHES

Melyik híresség arcát szeretnéd a magadénak? Ha lehet ide is Cara Delevingne-t írnám. Mindog oylan gyönyörű és különleges. 
Szeretnél tetoválást? Ha igen, milyet?  Naná!  Igaz, azt még pontosan nem tudom milyet, de biztos hogy szeretnék. A nyakamra, a csuklómra, a fülem mögé, vagy a gerincemre csináltatnék. Ezek a tetoválások nagyon tetszenek: 







3 legszexibb híres nő? Egyértelműen a Victoria's Secret modellek:D 
Ki vagy mi inspirál? Sokat szoktam blogokat olvasni, kiemelem két kedvencem: 











Volt már valaha piercinged? Nem, és ez az amit soha nem fogok csináltatni. Egyáltalán nem tetszik, szerintem nem nőies. 
Milyen szemceruzát használsz? Nem szoktam szemceruzát használni, mivel nekem nem áll jól :/ Amit inkább használok az a szemhéjtus. 



Milyen magas vagy?  160 cm. 
Kedvenc divatházad? Chanel, Dolce & Gabbana, Chloe, Prada satöbbi:) 
Kedvenc illatod? Már elég sokat teszteltem, de azthiszem eddig talán Daisy tetszik a legjobban Marc Jacobstól, vagy Miss Dior Chérie, és Chanel Chance is nagyon fincsi:) 







 RELATIONSHIPS

Mikor tudod, hogy szerelmes vagy? Még nem voltam. 
Van férfiideálod? Igazából nincs különösebb. 
Milyen a legjobb barátod? Nincs legjobb barátnőm, sok barátnőm van, és mindegyik nagyon kedves és szép. 
Keresed a szerelmet? Nem majd jön az mikor jönnie kell! :)
Mennyire könnyen ismerkedsz? Könnyen ismerkedek, sosem vagyok félénk, nagyon barátkozós típus vagyok. 
Remélem kicsit sikerült bemutatkoznom ezzel a teszttel! 
Csók, puszi Franci 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése