2012. szeptember 26., szerda

AUTUMN INSPIRATION

 Frida


Csupán azért, mert mostanság nagyon tetszenek a sima csipkés, egyszínű, vagy pasztell melltartók 
Ginta / nagyon kedves elfoglaltságom lett a sminkelés, szívesen kísérletezgetek /

Cara / idolom, at the moment /
borostyánnal benőtt ház / jelenleg nagyon kedvelem a virágokat, növényeket. olyan szépek /
/Untitled, but cool/
 Igen, én is nagy GG rajongó vagyok 
/természetfotók/
Bambi and her cute tattoo
Legnagyobb kívánságom /jelenleg/; hosszú haj 
Könyvek. Egyébként rájöttem, hogy nagyon szeretek olvasni, egyetlen bökkenő, hogy még nem igazán találtam meg a koromhoz illő könyvet. Ezt értsd úgy, hogy ezek a tipikus "tinilányos olvasmányok" már nem annyira az én világom, viszont még nagyon komoly könyvet sem olvasok annyira szívesen. Esetleg le tudnátok írni egy kommentárban, hogy mik azok a könyvek amik nagyon megfogtak titeket? Előre is köszönöm.


Mint látjátok, próbálom aktivizálni ezt a blogot /is/, minél több ötletes és figyelemfelkeltő poszttal szeretnék előállni nektek. Ha esetleg valamire kíváncsiak vagytok, vagy van valami ötletetek, hogy milyen posztot szeretnétek látni, kérlek írjátok meg! Nekem is vannak ötleteim, de ha van még valami, ami érdekel titeket így velem kapcsolatban kérlek ezt is írjátok le! 
Millió puszi, Franci ♡ 

6 megjegyzés:

  1. Az én örök kedvencem a Shiver Maggie Stiefvater-től, ezt mindenképpen ajánlom. Amúgy nagyon jók a vörös pöttyös könyvek, konkrétan a 14-20-as korosztályt megcélozva. Persze ezek között is vannak "gagyik", de ha kicsit utána olvasgatsz (pl. moly.hu-n) akkor nem lőhetsz nagyon mellé.

    VálaszTörlés
  2. I have been completely obsessed with cara lately... she is flawless! :)
    great post.. love it!
    <3
    xxx
    http://eleanorcos.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Aw thanks so much! Thanks for took a look at my blog :) I love yours i followed you! xx

    VálaszTörlés
  4. i'm totally sharing the same inspirations at the moment! loving your blog :)
    http://luclily.blogspot.co.uk/
    xx

    VálaszTörlés