2012. június 23., szombat

Sziasztok kedves bloggerek!
Úgy döntöttem elkezdek egy új blogot crystallized-collarbones címen. Ez a cím egyébként egy másik blogom url-je tumblr-ön, így gondoltam lehetne a blogspot url-em is! :) Korábban már volt blogspotom, de nem nagyon foglalkoztam vele, remélem ezúttal többet fogok! Franciskának hívnak, 14 éves lány vagyok, Magyarországon élek. Régóta érdekel a divat, a művészet. Ez a blog is nagyrészt a divatról fog szólni. Nagy álmaim közé tartozik, hogy egyszer én is egy híres tervező lehetek, vagy esetleg egy újságíró valamilyen híres divatmagazinnál. Imádok magazinokat bújni, kedvecem az Elle, a Glamour és a többi magyar divatlap. Azt sajnálom, hogy Vogue szerkesztőség sajnos nincs Magyarországon :( Unokanővérem, aki Németországban él, szokott hozni különféle német magazinokat, köztük Vogue-ot is. Mindig nagy csodálattal lapozom végig, és nézegetem a nagyszerű rovatokat és képeket. :) A modellvilág is nagyon tetszik, én magam is szívesen lennék egy modell, csak sajnos nekem nem jutott úgymod modell alkat. Ezek mellett fotózni is nagyon szeretek. Van egy kicsi Canonom ( Powershot SX 210 IS ), ezzel is rengeteget szoktam fotózni, de a nővéremnek is van egy csodálatos gépe, ez is szintén Canon, csak ez már egy picit profibb ( Canon EOS 450D ) :) .  Ennyi lett volna a bemutatkozás, ne haragudjatok, ha egy kicsit hosszúra nyúlt:) Remélem sok látogató lesz, és egyúttal sokaknak fog tetszeni ez a kis blog:) Búcsúzóul itt egy kép a bloggerről, azaz rólam
Csók, puszi Franci 

2 megjegyzés: