2012. szeptember 6., csütörtök

WISHLIST FOR THE FALL/WINTER '12

Helló helló! Először is sajnálom, hogy ilyen ritkán posztolok, igazából azért mert inkább tumblr-ön vagyok aktív. A suli is elkezdődött, pláne ez egy elég nehéz év lesz (felvételi). Viszont mostantól megpróbálok több posztot elkészíteni a kedves olvasóimnak, még akkor is ha még annyira nem is vagytok sokan! Persze minden egyes személynek köszönöm, hogy úgy gondolta rendszeres olvasóm szeretne lenni! :) Mivel mostanában jó sokat szorgoskodom Polyvore-on, eldöntötttem, hogy megmutatom nektek az őszi/téli wishlistemet, melyet Polyvore-on kreáltam. Egyébként ha valakit érdekelnének a Polyvore szettjeim ITT meg tudjátok őket nézni. Ha meg esetleg van is Polyvore-otok, kövessetek, aztán visszakövetek! Ha viszont nincs, tényleg ajánlom a figyelmetekbe, mert nagyon szórakoztató és itt nyugodtan kiélhetitek a kreativitásotokat! Haha!
2
3
4
5
6
7
8
9

Itt van az én kis wishlist szettem. Megszámoztam a képen az összes ruhát/kiegészítőt és alá linkeltem. Igazából kabátot és csizmát már vettem (azóta imádom őket). Csizmát még nem fotóztam le sajnos, viszont a kabátról viszont mutatok pár képet: 




Ő Zara TRF-ből van, eredeti nevén PARKA. Mióta megláttam egy nyári Instyle-ban azóta bele voltam zúgva! Ami pedig a csizmát illeti, valami hasonlót képzeljetek el mint a fenti Acne csizmákat! Ígérem hamarosan már lesz kép! Addig is sok puszi, Franci  ♡   

2 megjegyzés:

  1. szia! followoltam a tumblr-edet, mondjuk aztán láttam, hogy te már követőm vagy
    (oh-aesthetic.tumblr.com), de mentségemre szóljon, ritkán nézem a követőket:)

    tetszik a kívánságlistád is nagyon, én is hasonló csizmára pályázom, úgyhogy kíváncsian várom a képeket!

    VálaszTörlés
  2. sziaa! jaj köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :) hamarosan már tényleg teszek fel képet arról a csodacsizmáról! haha! xxx

    VálaszTörlés